Lollipop

Mums. Skraplotten Lollipop ger dig mersmak. Utöver den mumsiga grafiken, som får sötsuget att skjuta i höjden, får sig även adrenalinnivån en skjuts uppåt när du spelar här. Du befinner dig i en stad där gatorna utgörs av chokladkakor, stolparna är slickepinnar och det sitter polkagriskäppar sitter fast på husen. Vem vill inte bo här? Spelet går ut på att skrapa tre likadana godisbitar i rad. Om man lyckas med detta får man den vinstsumma som står på raden. Mest attraktivt bland spelets godisbitar värderas chokladpraliner med strössel. Om man får tre av dessa godsaker på samma rad är det snart fullt i plånboken med smaskiga vinstpengar. Hittar du dessutom en lollopop i någon av rutorna som visar vinstsumman, kan du snart skratta hela vägen till banken. Som mest kan du vinna nära 2.500 Euro, vilket motsvarar ungefär 25.000 kronor. Och den summan går det att köpa många kilo smaskigheter för, det kan du vara säker på.

Tema: Godis
Plus: Lekfullt och läskande
Minus: Man blir sugen på godis
Betyg: 5 av 5

Lotten Lollipop går att spela i litet format, med en låg insats per rad och med endast en enkel rad på spelplanen. Det passar dig som vill provspela Lollipop för första gången eller som nöjer dig med små vinster. Den som är ute efter de stora vinsterna satsar högre belopp Euro per rad och väljer maximala antalet rader på lottens spel, vilket är sex till antalet. Vad du än väljer så kommer du ha en garanterat rolig och givande stund, till glad musik och med många vinstchanser. Du kommer inte behöva vänta länge innan det börjar regna in slantar, här är chanserna många. Ta chansen du också att uppleva det nyttigaste godiset som finns, det som inte sätter sig på magen utan ger pengar i plånboken!